En dependència del/de la Coordinador/a de Botigues, el/la candidat/a s'incorporarà a l'0equip i desenvoluparà les següents funcions:
Atenció i fidelització de clients duent a terme una atenció personalitzada.
Gestió de botiga. Imatge de la botiga, caixa i aparadors.
Observar els indicadors de venda i establir plans d'acció per a la botiga.
Treballar per a complir els objectius de vendes de la companyia.
Organització, neteja i ordre del magatzem.
Maneig de TPV.
Completar i mantenir al dia els registres i fulls d¿anotacions pertinents.
Gestionar la repartició de tasques amb el personal, tenint en compte les seves fortaleses i habilitats.
Gestió d¿estoc: comandes, recepció i reposició de productes i control d'inventari.
Complir els objectius de qualitat i les normes de PRL definides per l'empresa.
Promoure la difusió dels valors de la Fundació.
Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 40
Horari: Dilluns a Dissabte
Retribució brut anual: 18.500
Requisitos mínimos
Categoria professional: Capatàs, encarregat, cap d'equip, contramestre
Formació reglada requerida: b. ESO
Formació complementària: Titulació: Educació secundaria obligatòria o equivalent
Temps d'experiència: 1-3
Altres requeriments específics: Experiència mínima: 2 anys en gestió de punt de venda i gestió d¿equips
Competències personals més desenvolupades: Lideratge, Treball en equip i Cooperació, Creativitat, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat