Tens experiència en atenció al client i domini bilingüe de castellà i català? Tagradaria créixer en un entorn dinàmic i innovador dins del sector financer? Aquesta és la teva oportunitat!
Busquem persones apassionades per ajudar, amb habilitats comunicatives i orientació a resultats, per incorporar-se a un dels principals operadors de Contact Center.
Gràcies per interessar-te en aquesta oportunitat. Per a avançar en el procés de selecció, és imprescindible que completis una breu videoentrevista. És molt senzill i no necessites estar en directe. Només necessites un mòbil o ordinador amb càmera i connexió a internet.
Què has de fer, després d'inscriure't en aquesta oferta?
En breu rebràs un correu electrònic amb l'enllaç per a accedir a la plataforma de videoentrevistas.
Accedeix a l'enllaç, segueix les instruccions i grava les teves respostes. No fa falta que sigui perfecte, només volem conèixer-te millor!
No ho oblidis! És imprescindible per a continuar en el procés.
Important: Només podrem tenir en compte les candidatures que hagin realitzat la videoentrevista i el test ofimàtic. No deixis passar l'oportunitat de demostrar la teva motivació i encaix amb el lloc des del minut un!
Consell extra: Cerca un lloc tranquil, amb bona il·luminació, i assegura't de tenir una aparença cuidada. No fa falta anar de gala, però una roba neutra o una cosa formal sempre transmet professionalitat. Mostra la teva millor versió!
Una vegada finalitzis la videoentrevista, hauràs de completar un test ofimàtic obligatori. És una prova senzilla que ens ajudarà a conèixer el teu maneig bàsic d'eines informàtiques.