Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el 15 de abril
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
30.000€ - 39.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

2CAT està cercant un/a Project Manager en Cultura Digital per a incorporar-se a l'equip de Public Sector Innovation (PSI).


Concretament des de l'àrea de PSI estem cercant un/a persona amb un mínim de 3 anys d'experiència liderant projectes d'innovació en l'àmbit de les tecnologies digitals avançades en sectors com Cultura i Administració Pública.


El/la candidat/a treballarà en el marc de diferents projectes d'aplicació tecnològics per tal de promoure la innovació tecnològica en el sector cultural català mitjançant:


  • Definició de polítiques i estratègies d'innovació social i digital per al Departament de Cultura (propostes per a la implementació d'innovació tecnològica i estudis comparatius internacionals)

  • Capacitació i assessorament estratègicament en tecnologies digitals avançades i innovació social i digital.

  • Gestió de comunitats d'innovació (dinamització de l'ecosistema creatiu digital català i elaboració del Llibre Blanc de la Cultura Digital a Catalunya)

  • Gestió d'oficines d'innovació tecnològica per al Departament de Cultura i als sectors culturals.

  • Gestió d'infraestructures i laboratoris experimentals (conceptualització, disseny i posada en marxa de proves pilot d'estudis d'interactivitat, immersivitat i R+D de creativitat digital).

Les principals responsabilitats del/la candidat/a seran:


  • Lideratge i coordinació de projectes d'innovació tecnològica de diferents tecnologies: Big Data, IA, Blockchain, IoT, NewSpace.

  • Definició dels requeriments tècnics i funcionals previs a l'inici de projecte.

  • Priorització de les tasques i fites associades al projecte per tal de garantir un compliment tant funcional com pressupostari.

  • Gestió de la qualitat, riscos, canvis d'abast i planificació del projecte.

  • Garantir l'alineació amb els objectius de l'equip i els reptes de l'entitat.

  • Col·laboració amb altres Àrees i2CAT (Desenvolupament de Negoci, Recerca, Administració, EU Policy, Tech Transfer, Comunicació).

  • Realització de reunions de seguiment periòdiques amb el client (administració pública) per reportar l'avenç del projecte.

  • Elaboració d'informes i control de la documentació relativa al projecte.

L'equip de PSI és responsable de:


  • Gestió de projectes tecnològics: Liderar i supervisar el cicle de vida dels projectes per garantir-ne l'èxit.

  • Disseny de solucions tecnològiques: Suport en la definició i conceptualització de l'arquitectura necessària per a l’execució dels projectes, en col·laboració amb les àrees d'innovació d'i2CAT o altres agents tecnològics.

  • Documentació: Generació d’informes i elaboració de comparatives de mercat.

  • Gestió de partners i comunitats: Dinamitzar ecosistemes digitals en tecnologies digitals avançades, realitzant activitats de co-creació, coordinació d'esdeveniments, etc.

  • Col·laboració interdisciplinària amb diferents departaments d'i2CAT per garantir el bon funcionament del PSI i la correcta transferència de coneixement als clients del sector públic.

  • Detecció i gestió d'oportunitats i presentació d'ofertes de nous projectes d'innovació.

Si t'apassiona la gestió de projectes tecnològics en entorns innovadors i multidisciplinaris, aquesta és una gran oportunitat per sumar-te a l'equip d'i2CAT i contribuir al desenvolupament de solucions tecnològiques amb impacte en la societat i l'economia.



Qui som?


La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col·laboració entre les empreses, les administracions públiques,el món acadèmic i els usuaris. En col·laboració amb aquests socis, les nostres unitats de recerca i innovació volen produir tecnologies isolucions amb l'objectiu de convertir Catalunya en una regió intel·ligent líder i global en una Europa intel·ligent, amb una economia de valor afegit pròspera i una societat innovadora.


i2CAT és una organització dinàmica que té una àmplia experiència en la realització de projectes de recerca i innovació a nivell nacional i internacional, liderant línies d'investigació en arquitectures de xarxes fixes i mòbils, el 5G, les xarxes de sensors sense fils i tecnologies multimèdia basades en contingut, amb l'objectiu de desenvolupar nous productes, serveis i aplicacions en els camps de la eHealth, SmartCities & Smart Regions, Industria 4.0 i Societat Digital.


Vols saber-ne més? Visita la nostra web ! (http://www.i2cat.net/)



Què t'oferim?


  • Podràs treballar des de les nostres oficines o des de casa, el que prefereixis. Només et demanem un dia presencial a l'oficina per coordinar-te amb la resta de l'equip.

  • Contracte a temps complet.

  • Disposem d'un horari flexible per promoure la conciliació de la vida laboral i familiar

  • Jornada reduïda tots els divendres + els mesos de juliol i agost.

  • Salari fix + variable per objectius.

  • Tu decideixes si vols cobrar en 12 o 14 pagues.

  • Sistema de retribució flexible: Configura el teu salari segons les teves necessitats. T'oferim l'opció de tiquet restaurant, tiquet transport, suport al servei de guarderia i assegurança mèdica.

  • 27 dies laborables de vacances a l'any.

  • Tenim fruita a l'oficina per promoure un estil de vida saludable.

  • Cafè i te gratuït.

  • Si t'interessa, pots participar en esdeveniments del sector.

  • T'entregarem un ordinador portàtil. Pots triar el teu sistema operatiu, Mac, Linux o Windows.

  • Esdeveniments socials per a potenciar i fomentar el treball en equip.

  • Et donarem el suport per a desenvolupar la teva pròpia carrera formativa.

  • Treballarem contínuament perquè tinguis un pla de carrera i així impulsar el teu creixement i desenvolupament professional.


On ho faràs?


A i2CAT ja fa temps que tenim una política de teletreball establerta. Podràs treballar des de casa o des de l'oficina, el que s'ajusti millor a les teves necessitats. Només et demanem que assisteixis un dia a la setmana a l'oficina per mantenir-te connectat amb l'equip.


Si decideixes venir a l'oficina, estem ubicats a Zona Universitària, al costat del Campus Nord de la UPC, dins d'un entorn multidisciplinari i multicultural. És una zona molt ben comunicada (metro, tram, bus) amb bars i restaurants al voltant.


Les nostres oficines estan dissenyades amb un concepte open-office on tot és llum i transparència (no tenim sales opaques). Disposem d'espais de treball diversos perquè no hagis d'estar tot el dia en la mateixa taula.



La diversitat és clau per al progrés i la innovació, i a la Fundació i2CAT treballem activament per crear un entorn inclusiu i equitatiu on tothom pugui desenvolupar el seu potencial. Per això, apostem per la pluralitat i cerquem augmentar el nombre de persones amb diversitat funcional dins la nostra plantilla.
Busquem persones amb talent i perspectives diverses per enriquir el nostre equip. En els nostres processos de selecció, estem compromesos a impulsar el talent femení i ens interessa especialment l’experiència de dones i altres col·lectius infrarepresentats en els àmbits científic i tecnològic. Amb això aconseguirem estar millor preparats per afrontar reptes complexos. Si les persones candidates tenen qualificacions similars, es donarà prioritat a aquelles que per

Requisitos mínimos

Requisits mínims:


  • Experiència en gestió de projectes tecnològics: Mínim 5 anys d'experiència liderant projectes d'innovació en l'àmbit de les tecnologies digitals avançades, preferiblement en sectors com cultura i administració pública.

  • Coneixement en tecnologies digitals aplicades a la cultura: Experiència en l'aplicació de tecnologies com la realitat virtual (VR), realitat augmentada (AR), intel·ligència artificial (IA), i altres solucions innovadores per a la creació cultural i digital.

  • Habilitats de lideratge i gestió d’equips multidisciplinaris: Capacitat per gestionar equips de treball formats per professionals amb perfils tècnics i creatius, assegurant la cohesió i l’eficàcia en l'execució del projecte.

  • Gestió de relacions amb stakeholders clau: Experiència en la creació i gestió de sinergies entre administracions públiques, universitats, empreses i altres actors de l'ecosistema d'innovació per impulsar projectes d'impacte.

  • Habilitats en planificació i execució de projectes: Capacitat per establir i gestionar cronogrames, pressupostos i recursos de manera eficient, garantint l’èxit del projecte dins dels terminis i requisits establerts.

  • Orientació als resultats i visió estratègica: Capacitat per identificar les necessitats del projecte i transformar-les en accions concretes, avaluant constantment els resultats i ajustant les estratègies per aconseguir els objectius a llarg termini.

Requisits desitjables:


  • Residència a Barcelona o Àrea Metropolitana.

Les persones candidates que vulguin presentar-se han d’adjuntar els següents documents:


  • Carta de motivació – Obligatori

  • CV (s’accepten CV cecs) – Obligatori

  • Certificats de titulacions – Opcional



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

Project Manager – instalación energía renovable indefinido movilidad territorial (M/H/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
Senior Project Manager
CAIXABANK PAYMENTS & CONSUMER
Barcelona, Barcelona
22 de abril
Project Manager Freelance
Michael Page
Barcelona, Barcelona
18 de abril
International Project Manager (Ingeniería,Instalaciones Pharma)
Michael Page
Barcelona, Barcelona
18 de abril
50570MKP - Internal Sales Support & Project Manager
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
17 de abril
Project Manager Cultura Digital
Fundació i2cat
Barcelona, Barcelona
15 de abril